مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

آمادگی مردم برای پذیرش- جهان منجی میخواهد

تشکیل حکومت توحیدی در زمین، علاوه‌بر مشیت و اراده الهی‌، حضور رهبری که از هواهای نفسانی خالی باشد را به ‌همراه آمادگی مردم برای پذیرش این حکومت لازم دارد.

اراده خداوند را پیامبر گرامی اسلام (ص) اینگونه بشارت داد که اگر از عمر دنیا فقط یک‌روز باقی مانده باشد، خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا مردی از فرزندان من که اسم او، اسم من و کنیه او، کنیه من است، ظهور کند و عدالت را در دنیایی که از ظلم و ستم پر است، بگستراند.

رهبری که انگیزه‌های شخصی را در حکمرانی لحاظ نکند، در عالم حضور دارد. او فرزند امام یازدهم شیعیان است که در سال ۲۵۵ هجری قمری به دنیا آمد و تا کنون به صورت پنهانی زندگی می‌کند.

راجع‌به آمادگی مردم برای پذیرش حکومتی توحیدی با رهبری واحد باید گفت که به‌نظر می‌رسد در حال حاضر جهانیان به دلیل پراکندگی عقاید، توانایی و آمادگی‌ پذیرش آن را نداشته باشند؛ اما اوضاع دگرگون جهان، به صورت قهری مردم را خواهان چنین حکومتی خواهد کرد. زیرا آنچه اکنون در جهان با آن مواجهیم، حکمرانی فاسدان و ستمگرانی است که برای خواسته‌های مردم ارزشی قائل نیستند. بدیهی است که این وضعیت دوام نخواهد آورد و به گواه تاریخ، به‌زودی حکومت ظالمان توسط ستم‌دیدگان به پایان خواهد رسید. ما منتظریم …

#منجی  #جهان_منجی_میخواهد
#المنقذ  #savior

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.